God se Woord in vandag se woorde

Klankgrepe


#307 Duisende beloftes vir jou

Daar is duisende beloftes van God aan die mens in die Bybel. Bv. beloftes oor verslawing (Ps. 50:15), bevryding van demoniese teistering (Ps. 34:7), depressie (Ps. 9:9), familie (Eks 20:12)…


#306 Het jou oë al getraan?

“Ek bring nie aan die Here my God offerandes wat my niks kos nie.” 2 Samuel 24:24 Mense gee maklik van die oorvloed wat hulle het.


#305 Bid vir ander mense!

Ons moet ook meer vir mekaar bid. Ons moet bid vir ons familie, vriende en bekendes. Maar ook vir die onbekendes.


#304 Nie meer ek nie

“… ek is saam met Christus gekruisig en nou is dit nie meer ek wat lewe nie, maar Christus wat in my lewe…” Galasiërs 2:19-20


#303 Sonder ’n spikkeltjie sonde

Paulus het aan die begin van die brief gesê dat hy vir die lesers, die mense van Tessalonika bid. Hier demonstreer hy dit prakties: 23Ek bid dat God, wat vrede tussen ons en Hom gemaak het, julle lewe geheel en al vir Hom opsy sal sit.


#302 Niks is te veel nie

Voel jy soms of dinge vir jou partykeer net te veel raak? Soms is dit die besige progamme van jou kinders of dalk is dit jou eie program wat so bedrywig is dat daar nie kans vir stilstaan is nie.


#301 Gaan-na-die-Hemel-Gratis kaartjie

Monopoly was een van my gunsteling speletjies as kind. Vir ure het ons gespeel. Almal gelyk weggetrek.


#299 Lig jou dinges en doen

By die fabriek het ek een keer het ek ‘n baie goeie aanstelling gemaak. Nee, nie ek nie, dit is die Here, want my track record van mense aanstel, was maar baie vrot.


#298 Kragteloos

Het jy ook al soggens opgestaan uit die bed en gevoel dat jy net nie krag vir die dag het nie. Jy sien net nie kans vir die uitdagings wat voor jou lê nie.


#296 Stilte asseblief!

As ons praat van gebed, is stilte noodwendig deel daarvan. Maar nie stilte soos in niks praat nie, maar eerder ‘n plek van afsondering sodat ons die groen lig kan hê om te begin praat.


Sluit aan