God se Woord in vandag se woorde

Klankgrepe


#703 Drank

Oor drank is die Bybel reguit: Titus 1:6… Drank mag nooit sy baas wees nie. En ek is seker daarvan dat omtrent almal sal sê dat hulle nie ’n probleem hier het nie.


#696 ‘n Seën vir jou


#695 Brother from another Father

Titus 1:1-4 Ons was 6 kinders. Hoe my ma-hulle die somme laat klop het, sal het hulle weet.


#694 Geskep om te skep

“Wat julle ook al doen, doen dit van harte soos vir die Here en nie vir mense nie …” Kolossense 3:23 Is dit vir jou ook so moeilik soos vir my om aan jouself as kreatief te dink? As ek jou sou vra watter een van jou vriendinne is die kreatiefste, kom daar dalk dadelik ‘n […]


#693 Vat God werk toe

Titus 1:1-4 As God betrokke is, gebeur die dinge net anders. Kyk net wat gebeur as God begin woel: In plaas van stres ervaar ons kalmte ten spyte van alles.


#692 Lof en aanbidding

Gee julle hele lewe aan Hom. Julle moet lewende offers in God se hand wees. ’n Lewe wat voltyds afgesonder is vir Hom is presies waaroor godsdiens gaan. Romeine 12:1 (Die Boodskap) Lof en aanbidding is woorde wat ons dikwels in die kerk hoor, sonder om noodwendig presies te verstaan wat daarmee bedoel word. Ons verstaan […]


#691 Red ’n lewe

Nou is die regte tyd om die wonderlike verlossende boodskap daar in jou omgewing te gaan uitleef. Dis nou die tyd om lewens te red!


#690 Wat ek weet teenoor wat ek voel

“Onthou: Ek is by julle al die dae tot aan die einde van die wêreld.” Matteus 28:20 Ek weet nie of dit is omdat ek ‘n vrou is nie, maar ek kom agter dat ek baie gereeld meer op my gevoelens staatmaak eerder as op feite wanneer dit by my geloof kom.


#689 God se timing is altyd in

God se timing is altyd in. Op die regte tyd sal die dinge gebeur. En ja, dit voel nie altyd so nie. Wanneer die moeilikheid hoog om ons groei, kan ons baie keer nie die uitkoms sien nie.


#688 Sukkel jy om die Bybel te verstaan?

“… bid ek dat die God van ons Here Jesus Christus, die Vader aan wie die heerlikheid behoort, deur sy Gees aan julle wysheid gee en Hom so aan julle openbaar dat julle Hom werklik kan ken.” Efesiërs 1:17 Ek hoor gereeld by mense dat hulle sukkel om die Bybel te verstaan. In Dr Jack Deere […]


Sluit Aan